תפקיד החלונות בבית חדש – חלונות מומלצים

מיד לאחר תכנון השלד, חלוקת פתחים בבית או בחללים גדולים אחרים היא המשימה החשובה ביותר בתהליך הבנייה – ומהווים חלק מרכזי בעיצוב פנים. על מנת לבחור חלונות לבית חדש בצורה הטובה ביותר, יש תחילה להבין מהו תפקידם של חלונות בבית וללמוד מכך אילו סוגי חלונות יתאימו לכל חלל.

מערכות מינימל סוגי חלונות זכוכית

אוורור

מפתחים בבית משמשים לתחלופה של אוויר – ומאפשרים לאוויר צח להיכנס לבית. בין אם מדובר במשב רוח נעים אל הסלון ביום חם ובין אם מדובר באוורור חדרי שירותים או מטבחים מעשנים, יש לזרימת האוויר בבית השפעה רבה על האווירה שתהיה בו ועל האופן בו נוכל להשתמש בחללי הבית באופן בו אנו זקוקים.

על מנת להבטיח שכניסת האוויר תתאים לשימושים שלנו, או במידה ואנו רוצים לשלוט בכמות כניסת האוויר לפי הצורך, ההמלצה היא לבחור חלון אשר סגנון הפתיחה שלו יאפשר לנו לפתוח אותו לרווחה, כמו חלונות ציר או חלונות הזזה הנבלעים בכיס שבקיר.

בידוד

מצד אחד, אוורור הוא חשוב. אך החלון מביא עמו גם נקודת תורפה לבידוד הבית. כעת ישנו פתח במבנה האטום של קיר הבית, החושף אותנו לטמפרטורות גבוהות או נמוכות ולרעשי הסביבה. לכן יש לוודא כי אנו בוחרים בחלונות המספקים רמה גבוהה של איטום תרמי ואקוסטי. יורוליין ישראל מייצרת מוצרים מתקדמים ומוכיחים כי חלונות אטומים לרעש וחלונות מעוצבים אינם חייבים לעמוד בסתירה זה לזה.

כניסת אור טבעי

חלונות זכוכית מאפשרים לאור השמש להיכנס אל הבית ומאפשרים לחסוך בעלויות הוצאת האנרגיה וליהנות מחיוניות אור השמש. חלונות גדולי ממדים במרחבים המשותפים יכולים להציף את הבית באור שמם ובאמצעות מיקום חכם ומוקפד שלהם נוכל לתכנן בדיוק באילו שעות ליהנות מאור השמש בבית.

שילוב של פתרונות הצללה יספק שליטה מוגברת

לא משנה באילו סוגי חלונות נבחר, חשוב שנשלב בחלונות מעוצבים תריסים או וילונות שיאפשרו לנו לבודד את אור השמש באופן הרצוי לנו. פתרונות הצללה הללו מהווים גם אלמנט עיצובי חשוב וגם מספקים שימושיות נוספת. פתרונות הצללה יסייעו לנו גם לשמור על פרטיות ברגעים שבהם אנו רוצים להסתיר מעט את המרחבים החשופים לציבור – ולקבל בידוד מפני מבטי העוברים ושבים.

סוגי חלונות לבית – אלמנט משמעותי בכל עיצוב פנים

בסופו של דבר, לחלונות יש גם ערך אסתטי. מסגרות החלונות יכולות לשנות באופן משמעותי את האווירה השורה בבית.

חלונות עץ

מסגרות העץ הולכות ונעלמות מהעולם, אך יש משהו בחלונות עץ שפשוט אי אפשר לקבל עם שום חומר אחר. החמימות הנעימה שמדמה את חוויית בקתת העץ מספקת באמצעות חלונות מעוצבים בעץ אווירה אינטימית בבית ומשלימה היטב סגנון עיצוב פנים כפרי. למרבה הצער, חלונות אלו קשים מאוד לתחזוקה. עם זאת, ניתן לשלב בחלונות עץ אלומיניום שיספק בידוד ועמידות.

שלל סוגי חלונות אלומיניום

השימוש בפרופיל אלומיניום הוא רווח מאוד והוא כנראה הנפוץ ביותר בשימוש. אין כל פלא על כך, בסופו של דבר מדובר באחד החומרים היעילים והשימושיים ביותר שבנמצא עבור חלונות מעוצבים. על ידי שימוש בפרופיל אלומיניום בחלונות לבית חדש, ניתן ליהנות ממספר יתרונות:

עמידות – חלונות אלומיניום מספקים עמידות גבוהה בפני חלודה, שחיקה וחשיפה לשמש.
קלות העיצוב – החומר גמיש וקל לעצבו וכל צבע שנבחר עבורו יחזיק לאורך זמן רב ללא צורך בתחזוקה.
בידוד ברמה גבוהה – פרופיל אלומיניום מספק בידוד תרמי ומאפשר להרכיב בבית חלונות אטומים לרעש.

חלונות פרופיל בלגי

אחת מהבחירות הפופולריות ביותר בימינו אנו. חלונות בפרופיל ברזל מאפשרות לעצב מסגרות דקיקות שמספקות אפקט מודרני, נקי ונעים לעין. עם זאת, הברזל, שהינו פגיע להשפעות סביבתיות, מעלה חלודה בקלות, נשחק ודורש פעולות תחזוקה חוזרות ונשנות. כאן בדיוק הבחירה בחלונות מעוצבים ללא התחשבות בפרקטיות עשויה לעלות לנו בהמשך ביוקר.

על מנת ליהנות מחלונות אטומים לרעש ועם בידוד פרקטי מבלי לוותר על היופי שמביא עמו פרופיל בלגי, זמינים כיום חלונות אלומיניום בלגי המשלבים עדינות של פרופיל בלגי עם כל הפרקטיות של חלונות אלומיניום. על מנת ליהנות מחלונות אטומים לרעש ועם בידוד פרקטי מבלי לוותר על היופי שמביא עמו פרופיל בלגי, זמינים כיום חלונות אלומיניום בלגי המשלבים עדינות של פרופיל בלגי עם כל הפרקטיות של חלונות אלומיניום.

יורוליין ישראל – מייצרים חלונות איכות

יורוליין ישראל מעמידה לרשותך מבחר חלונות אלומיניום עם בידוד תרמי ואקוסטי באיכות בלתי מתפשרת העומדת בסטנדרטים האירופאיים המחמירים ביותר – ומאפשרת לך לחסוך משמעותית בעלויות האנרגיה שלך מבלי להתפשר על חלונות מעוצבים עם מראה נקי ואלגנטי. לעיצוב ביתך בחלונות אלומיניום ברמה הגבוהה ביותר, אנו מציעים ל-30 הימים הקרובים 10% הנחה לפונים אלינו דרך כתבה זו.

נשמח לשמוע ממך בקרוב ולהעניק לך שירות אדיב ומקצועי!

לקריאה נוספת

Call Now Button