חלון בלגי או חלון מינימל?

חלון מינימל – סגנון מודרני יוקרתי

חלון מינימל

הסגנון המודרני/ מינימליסטי השולט בעיצוב הבתים החדשים כיום, נחשב כמעט לאנטי תזה של הסגנון הכפרי המיושן, כאשר המרכיבים השולטים בסגנון המודרני הם עיצוב נקי, פתוח רחב וברור. בנוסף למפתחים הגדולים והתקרות הגבוהות, מעבר אור ונוף פתוח מהווים תרומה מרכזית וחשובה. דמיינו לעצמכם את הנוף שלא נגמר, תחושת המרחב והטבע שנכנס פנימה אל תוך הבית דרך חלון ענק עם מראה פתוח ללא הפרעות. אין ספק, תחושה נפלאה. החלונות בעלי המפתח הגדול ביותר בעולם נקראים “חלונות מינימל” – אלו הם חלונות אלומיניום יוקרתיים בעלי גימור מינימליסטי ופרופילים דקים נסתרים. למי שהסגנון המודרני מדבר אליו, חלונות מינימל הם הבחירה הטובה ביותר – חלונות אלגנטיים, המתאימים למפתחים גדולים של עד 5 מטר גובה ! 

ככל שמפתח החלון גדול יותר, כך על הזכוכית להיות עמידה וחזקה יותר, ולכן, על מנת לעמוד בדרישות התקנים המחמירים, חלונות מינימל מיוצרים עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר, ע”י מכונות טכנולוגיות מתקדמות, המעניקות לזכוכית חוזק ובידוד תרמי ואקוסטי גבוהים במיוחד (זכוכית בידודית עם גז ארגון, נתק תרמי וכדומה), חלונות מינימל מתאימים למפתחים בעלי דרישה טכנית גבוהה למפתחים גדולים ולא סטנדרטיים, וזוהי אחת מהסיבות מדוע הם מועדפים בקרב אדריכלים ומעצבים בארץ שטופת השמש שלנו, המחפשים אחר פתרונות טכנולוגיים בתחום האנרגיה הירוקה ועיצוביים כמו מסילות נסתרות ופינות פתוחות שמרחיבים את הנראות לחוץ .

חלון בלגי – סגנון כפרי 

 

חלון בלגי

חלונות בלגיים ידועים בעיצובם הכפרי, המסגרות, הברזל, הפרזולים בעלי הטאצ’ הוינטג’י, כל אלו יוצרים את הסגנון.עיצוב הינו עניין של טעם, חלון בסגנון בלגי יתאים למי שאוהב את המראה הכפרי המוכר והחמים, הסגנון מתאים במיוחד למפתחים בינוניים וקטנים ומבחינה טכנית לא תואם מפתחים גדולים ומורכבים מהסטנדרט.

חלון בלגי מאופיין בחלוקות אלומיניום על גבי זכוכית ,החלוקה יוצרת צורות גיאומטריות אחידות. החלוקה מאפשרת גמישות והפרדה בין חלקים קבועים לחלקים הנפתחים של החלון וניתן לשלב בחלון דלת, או חלון ציר לצד חלונות קבועים. שיטות הפתיחה האפשריים לחלון הבלגי  מוגבלים להיפתח בצורות פתיחה שונות להבדיל מחלון מינימל המגיע בעיקר בדגמי הזזה, ניתן לקבל חלון חלון בלגי בשני סגנונות פתיחה בהתאם לאפיון הלקוח ציר אופקי או ציר אנכי . 

כמו כן יש לקחת בחשבון בשעה שעובדים עם חלון בלגי, שיש מגבלה בנתוני הזכוכית איתה ניתן לעבוד – חלונות בסגנון בלגי הם חלונות שאינם שמים דגש על בידוד תרמי ואקוסטי. היות והחלון בלגי מורכב מפרופילי ברזל רבים אשר מעבירים טמפרטורה על גבי החלון ומשפיעים על הולכת החום מחוץ הבית פנימה. עם זאת, כיום ניתן לייבא חלונות בלגיים באיכות פרימיום, שיודעים לתת מענה תרמי ואקוסטי בסטנדרט גבוה ולא צריך להתפשר או לוותר על הסגנון הבלגי למי שמחפש להנות גם מחלונות מבודדים.

ונסכם

עיצוב, בסופו של דבר הוא עניין של טעם אישי, לכל אחד מאיתנו יש את הסגנון המועדף עליו, אבל, אם מצאתם את עצמכם מחייכים מול המראה הנקי של הנוף הנשקף אליכם והעוצמה העיצובית של חלונות מינימל –  נשמח לתת לכם מידע נוסף אודות חלונות המינימל שלנו. 

חברת Euroline ישראל מייבאת את מערכות המינימל המתקדמות ביותר. אנו מעניקים ליווי מקצועי לאורך כל הפרויקט, תוך מתן פתרונות לכל צורך טכני ועיצובי. בין לקוחותינו אדריכלי יוקרה, מעצבים, קבלנים, לקוחות בונים ומשפצים בכל רחבי הארץ. 

 

לקריאה נוספת

Call Now Button